Monday, February 15, 2010

Tak sangka----di luar dugaan


kumpulan gagak hitam, ni la aku n my eldest doter, dah besar rupanya anak aku...memang dah sama tinggi pun.

Si kecik ni asyik ke pantai jer, apa lagi nak mandi la tuh...yg abam tu plak dah macam nak tunjukk perasaan jer.

sori x ingat nak edit gambar ni, so pandai-pandai la korang pusingkan kepala nak tgk gambar nihh

gambar berlatar belakangkan pantai dan jualan wau.
Salam semua...maren aku boring giler so, aku pun ajak la my hubby g dderak, so kitorang pun g la,mula-mula tu kitorang dah standby minda kami coz mesti jam nye la jalan coz CNY,tp segalanya diluar dugaan..jalan ke KB smooth giler..x dok keto mano x pernah aku rasa jalan ke KB tanpa traffic jam....apa x smoothnya...kedai banyak yang tutup.


Mula-mula kitorang g settlekan bayaran keto..lepas tu my hubby nak g makan, so aku suggest la g makan kat banggol PCB, bukan apa biasanya lauk kat situ banyak...my hubby pun x menolak...selepas makan,aku pun ajak la plak my hubby g ke pantai PCB, bukan mandi pun..sekadar jalan-jalan jah.....Panas wooo kol 3 lebih...anak-anakku yang kecik 2 orang tu merengek nak masuk dlm air...ish...aku n my hubby sebenarnya anti cuaca panas, takut ite... Semasa kat PCB tu terfikir la pulak nak g ke pantai untuk mandi-manda, my hubby pun ajak kitorang g ke Terengganu( mentang-mentang dia pernah kursus kat tganu 1 tahun),so aku pun try call hotel, malangnya untuk ari ni dah full booking, so kitorang pun booking untuk lusa (Selasa).Hotel yang tepi pantai, senang sikit nak tgk2 anak-anak mandi.

No comments:

Post a Comment