Saturday, February 13, 2010

anak lelakiku...


Ni plak 2nd child aku, Ahmad Farid Muzzammil, ni la satu-satunya anak lelakiku, sekarang ni dia dah pun berumur 10 tahun n bljr dalam drjh 4 di sekolah dimana tptku mengajar iaitu kg halamanku sendiri, SKBP( cari sndiri k).Walaupun sorang ni je ank lelaki aku tapi lasaknya macam aku ada 10 anak laki, kalau bergerak dari 1 tpt ke 1 tpt, x pernahnya berjalan mesti berlari, x tahu la nape.....macam aku jugak kot. Dia ni memang hebat la jgk bertenet2 nih, FB aku pun dia yang daftarkan, harapkan aku,x pandainye eh.Kegemaran dia apa lagi...PS2 ler, dulu ada 1 PS2 dia tapi, malang x berbau, rumah kami dipecah masuk diambik sekali PS2 sifarid ni, kesian punya pasal, kitorang pun beli la yang lain, nak beli PS3 sayang duit weh...

Farid........Umi n abah harap jgn leka ngan PS2 tu jer, belajar rajin-rajin dan ikut jejak kakak yang dah pun berjaya dalam UPSRnya. Ingat tuuuuuuuuu.............

No comments:

Post a Comment