Saturday, February 13, 2010

anak bongsuku....Erin

Ni la setakat ni anak bongsuku, Nur Nisrin Nasuha. Sekarang dia berusia 6 tahun dan belajar kat pra selama 2 tahun, start thn lepas.... ni ada story pasal gaun yang dia pakai... actually gaun nih aku beli untuk dia celebrate besday dia pd 11.12.2009 yang lalu...tp malangnya bila abahnya balik dr semayang jumaat(kebetulan besday dia jatuh ari jumaat), tgk dia pakai gaun ni, abahnya pun cakap SEKSInye. Apa lagi member pun x nak la pakai gaun ni masa celebrate besday party dia....tension aku, bukan murah aku beli gaun tu, kat KBMall lg, aku g beli ngan my eldest doter, Nadia, coz aku tahu kalu g ngan my hubby sure x blh beli gaun ni.... Tapiiiiiiii.....cuba tgk baju yang Erin pakai untuk besday party dia kat bwh ni.....baju buruk jer.Sekarang dia pakai gak gaun ni sebab aku ada belikan inner untuk dia...alim anak aku ni.

Nak tunjukkan baju yang Erin pakai untuk besday party dia,baju lama n jeans lama gak...

No comments:

Post a Comment