Friday, February 19, 2010

Sepanjang perjalanan ke Terengganu


Berkat kesabaranku dapat la jugak aku upload 2 keping gambar nih malam ni,ni sebenarnya gambar semasa mula-mula kami hendak bertolak ke Kuala Terengganu.Anak-anakku semuanya teruja untuk memulakan perjalanan ke sana....masing-masing tak sabar dan dah lama menunggu dalam kereta.sebenarnya sekarang ni masih dalam garaj depan rumah jer.


Ni plak gambar di tepi pantai Penarik, setelah lebih kurang 1 jam dalam perjalanan, driver kami ( sapo lagi kalau bukan Mr H ku) agak kepenatan dan nak release sakit-sakit badannya...so kami pun ambik kesempatan untuk berposing lebih kurang di kawasan pantai ni...cantik la jugak pemandangan disini.

Sebenarnya banyak lagi tempat persinggahan kami sebab bila tgk pemandangan yang menarik je, Mr H akan berhenti sebab dia merupakan salah seorang pencinta alam, suka ambik gambar pemandangan. Kadang-kadang aku posing bukan main lagi tapi bila di tengok balik pada gambar tu ,muka aku pun kadang-kadang x nampak sebab yang difokuskan adalah awan n macam-macam lagi yang menarik hatinya(aku x menarik la tu,waaaaaaaaaaaaaaaaa)

k la,aku nak tdo dulu...insyaAllah esok sambung lagi...gud nite everybody...zzzzzzzzzzzzzzzz