Friday, February 12, 2010

Baru nak mula...

Salam perkenalan buat semua....

Ari ni first time aku berblog nih... sebenarnya aku ni memang follower setia untuk jihansham.blogspot.com, so bila tiap-tiap hari tgk blog dia, teringin la jugak buat blog sendiri.

Tapi.... bukan aku buat sendiri pun blog ni, ni my lovely hubby yang buatkan, sib baik ari tu skol dia anta dia gi course wat blog nih. Boleh la dia buatkan untuk wife dia nih.

Selain ada blog aku jugak ada FB, ari ni bez giler bila tgk ramai ex student masa kat Padang Tengku add me as their friend, so apa lagi, x menang tangan berchat ngan diaorang. rupa-rupanya bila sorang tahu, masing2 share address aku nih.Anyway thanks coz stil ingat cikgu skolah rendah ni... walaupun ada diantara mereka bakal menjadi doktor selepas tamat study bulan 3 ni...

Time mcm ni bez pulak jd cikgu...




No comments:

Post a Comment