Saturday, March 27, 2010

Jom..Jom ..Jom...JomHeboh...Heboh

Memang sesuai sangat tajuknya jom heboh, memang heboh kat Stadium Sultan Muhammad ke IX, Kota Bharu pada 26 dan 27 mac tahun ni..aku sebagai rakyat negeri kelantan tidak melepaskan peluang menghebohkan lagi suasana disitu..Thanks a lot to my lovely husband Mr H, yang memahami kehendak aku yg suka g tempat2 lagu tu. Sebenarnya aku amat beruntung kerana mendapat suami yang juga kaki dderak sama ngan aku, ore kelate kata "sama naik".

Aku story sikit ye...pagi jumaat 26.3.2010, aku bangun pagi, kemaskan rumah, sapu sare llabo, mengemop n buat apa2 yg difikirkan patut,lepas my hubby n my son balik dari masjid, kami pun pegi ke sekolah my doter, makan-makan n sembang lebih kurang, aku pun bertolak terus ke KB, tujuan utama memang nak g ke Jom heboh la...fuhh keto bergerak sikit2 jah, jjale jem pukulan dari JH ni. Lbh kurang kol 5 ptg kami singgah semayang asar di masjid Telipot. Selepas semayang terus ke destinasi tp pukul 6.15 petang br boleh parking, jauhnya lebih kurang 2km...tu pun kira dkt la coz ada ore lagi jauh kena parking keto. Sampai saja di sana, fuiyooo speechless aku sebenarnya melihatkan ramai giler ore, nak jjale pun kena sengetkan badan ,kalu dok mahu belago hidung...x sanggup u. Terfikir la plak, mari mmano la ore ramai sangat ni...nak ambik gambar pun x leh mano la...ramai sangat.

berhenti rehat kejap...tengok la muka anak-anakkku ni, semua dah keletihan, yg bongsu surrender doh, x cekak jjale. Yg second pulak, nak g JH ni sebab takut nanti member2 sekolah citer dia x tahu ggapo 1, maksudnya x nak ngalah la tu...kalau member kat sekolah citer, dia pun boleh citer jugak.....ish sama agenda ngan mak dia. hehehe



Cuba tengok !!!!! ramai sungguh orang di belakang ku nih...memang ramai la...


Barang-barang yang aku beli kat jom heboh tadi, setiap paper bag berharga RM 10.00, aku rembat la 6 paper bag, lepas tu sepanjang perjalanan ke Jom heboh pulak, banyak gerai2, so habis la pulak duit kat c2, beli mainan erin, topi farid n makanan serta air...