Thursday, March 18, 2010

Mano paling bulat???????


Bila je aku balik ke kelantan, perkara yang perlu aku lakukan ialah berjumpa dengan anak-anak buah kesayanganku...I miss all of u very much...Gambar ni aku bersama ngan my niece..umurnya 6 bulan lebih ,lahir pada 2.9.2009 yg lepas. Bila ku tengok balik gambar ni aku memang mengakui la, aku dah semakin chubby ....b4 dis aku ingat camera yg salah...so malam ni aku juz ambik sayur je, x makan nasi pun....


Muhammad Aliff Hakimi, itulah nama yg diberikan kepada my new nephew belah Mr H ni, sonoknya Aliff tdo ye, makngah snap gambar pun x perasan...masa ni umurnya br 38 hari,tp dah makin tembam, masa lahir 2.8 kg jer.Sister In law aku tinggal di Rawang coz her husband keje kat perodua kat Rawang tuhss. Hari Isnin lepas kami ke Rawang untuk melihat new family ni.


Dik....bukan nak expose gambar adik kat blog kak nih...tajuk atas tu ssuai tau...jgn marah. Ini pulak merupakan bezfren aku masa kat oum, tadi dia datang umah aku, so aku pun snapkan gambar masa dia bulat nih( sebenarnya masa ni adikku ini sedang mengandung 7 bulan). Sebenarnya dia ni memang cantik n vogue g2, tapi masa mengandung ni jadi bulat sikit, normal la tu kan. Hope lepas bersalin kembali ke bentuk badan asal k....sebenarnya masa snap gambar adik td kak x berhajat pun untuk masukkan dalam blog ni...bila tgk gambar kak ngan Eisya, terfikir la pulak nak buat tajuk ni....