Tuesday, March 9, 2010

Psssst untuk pompuan jer....



Salam, disini bukan aku nak bisnes, tp nak share kebaikan dengan semua rakan-rakan pembaca blog pompuan yang budiman...Pada bulan 12 yg lalu aku telah mengalami period yang tidak lawas, sikit jer....puas aku ikhtiarkan,aku pegi scan kot la nak melekat..tp x de la plak.Aku pun cuba cara tradisional iaitu berurut, selepas beberapa hari masih jugak sama. Aku pergi sekali lg ke klinik untuk scan...sekali lagi doktor bertugas,suruh aku sabar dulu n dia x bg apa2 ubat pun..aku dah x senang duduk sebab lama sgt, iaitu lebih kurang 12 hr, kuar tp x byk....suspen jugak la.

Pada suatu hari aku terbaca majalah kegemaran ku iaitu mingguan wanita, adalah iklan tentang tuala wanita berubat...Aku berkenan n aku pun terus mendail no hp bg kawasan berhampiran. Setelah membuat temujanji n aku mendapatkannya. Alhamdulillah dengan izin Allah...selepas sahaja aku memakai pek tersebut, period ku kembali lancar...syukur n terima kasih kerana menyelesaikan masalahku....jadi kepada kawan-kawan atau pembaca yang menghadapi masalah yg sama seperti ku, boleh la mencuba pek ini. Untuk masalah lain yg sewaktu dengannya pun ok gak.Yg pek merah tu untuk period, yg biru plak panty liner. Kita mencuba Allah jua yg menyembuhkannya.